Har dit nyhedsbrev brug for et eftersyn?

Newsletter Audit

Få mere ud af dit nyhedsbrev

Du har sikkert allerede et eller flere nyhedsbreve. Men bruger du dem bedst muligt – og er der noget i dine modtageres brug af dem, du overser?

Med et Newsletter Audit fra Willmore får du svar på de spørgsmål og andre – samt anbefalinger til, hvad du kan gøre som det næste.

Det gælder uanset, om du vil have højere åbnings- eller klikrate, flere abonnenter – eller flere betalende abonnenter til dit medie.

Vi kender det godt: Der er masser af data på ens nyhedsbreve allerede, men det kan være svært at sætte i system samt at få og bevare overblikket over tid:

  • Gav det seneste tiltag egentlig noget?
  • Er åbningsraten på vej og eller ned?
  • Hvor er der udslag i dataene, vi kan handle på?

Men havde det effekt?

Fra tid til anden vil du justere på dit nyhedsbrev. Det kan være, du ændrer på indholdet eller formatet – eller noget helt andet, såsom udgivelsesdag.

Når man laver den slags ændringer har man alle ambitioner om at få målt og efterprøvet det – men det er svært, fordi man ofte kun får kigget på dataene for én udsendelse ad gangen.

Fortæl os om en ændring eller optimering, du enten har gennemført eller planlægger at gennemføre i dine nyhedsbreve. Så hjælper vi med at sætte de rigtige målepunkter – og selvfølgelig analysere på dataene.

Din reelle rækkevidde

Er du opmærksom på de afledte effekte af dine nyhedsbreve? Altså at de mennesker, du sender til, videresender dine mail til andre?

De totale tal er et udtryk for blandt andet det – og dem kigger vi selvfølgelig også på.

Hvad skal du gøre nu?

Indsigt er en ting og et øjebliksbillede er et godt fundament at stå på. Men hvis det ikke peger fremad, er det begrænset, hvad du får ud af det.

Vi hjælper dig gerne videre. Vi kombinerer dataene med dine ambitioner, succeskriterier og målsætninger for dine nyhedsbreve og giver dig konkrete anbefalinger, der peger fremad.

  • Sådan får du fat på de næste abonnenter
  • Det kan du gøre for at øge din åbningsrate
  • Sådan får du flere til at dele dit indhold.

Vi hjælper dig selvfølgelig også med at sætte mål og succeskriterier for dine nyhedsbreve, hvis det giver mening for dig.

Det allerførste du skal gøre...

er selvfølgelig at tage fat i os. Fortæl os om dit nyhedsbreve og dine ambitioner.

Normalt ville vi hellere end gerne give kaffen, men i disse COVID-19-tider, klarer vi det selvfølgelig online. Så du må have kaffen til gode.

Skriv til lars@willmore.dk for at høre mere.