Connect with us

Hvad søger du?

Vores artikler

Vi udgiver løbende artikler og analyser om den digitale mediebranche. Læs med:

By David Lose, david@willmore.dk

Arbejdet med potentielle kundeemner, også kaldet leads, er oversete i mange medieforretninger. Læs hvordan, det kan give dig mere omsætning og lette byrden på din salgsafdeling.

Af Lars K Jensen, lars@willmore.dk

Brugerens rejse er aldrig lineær og vigtige skridt er svære at måle. Det vil mange medier opdage midt i skiftet fra annoncer til abonnenter.

Af Lars K Jensen, lars@willmore.dk

Ligesom mange andre ting i livet, er den første løsning sjældent den bedste, når du vil tjene penge på dit indhold via abonnementer.

Af Lars K Jensen, lars@willmore.dk

Medier har længe udgivet nyheder i en nærmest endeløs strøm. I en gratis, annoncebaseret verden, hvor klik bestemmer, kan det give mening. Men sådan fungerer en abonnementsforretning ikke.

Af Lars K Jensen, lars@willmore.dk

Alle taler om, at det er vigtigt at forstå brugerne og deres behov, men det er svært at omsætte til reel handling. Derfor bruger vi Jobs To Be Done-frameworket.

Af Jesper Skeel, jesper@willmore.dk

Det siger sig selv, at jeres salg bliver bedre, hvis I træner det. Bliv klogere på hvad du kan gøre selv for at træne dine sælgere.

By Lars K Jensen, lars@willmore.dk

Mange vil gerne have betaling for indholdet. Men en gratissuccess er ikke garanti for, at folk vil betale. Så… hvad kan man gøre?

Af Lars K Jensen, lars@willmore.dk

Det er let at gå efter at slå tidligere trafikrekorder og måle sig halvt ihjel. Men hvis det ikke kan omsættes til noget, der giver værdi for mediet og forretningen – hvad nytter det så?

Af Lars K Jensen, lars@willmore.dk

Starting something isn’t the hard part – stopping it is. Clear, agreed goals and a more sceptical mindset from the start makes it easier to make the hard decisions before it’s too late.

Af Lars K Jensen, lars@willmore.dk

Vores digitale privatliv bliver styrket i disse år. Det er godt. Men det udfordrer dem, der vil måle brugen af deres indhold og digitale produkter. Og snart bliver e-mails også ramt.