Connect with us

Hvad søger du?

Tidligere arrangementer

Styrken ved formater – på tværs af platforme

Gratis morgenmøde d. 16. maj kl. 09-10.30 hos Willmore: Mød to organisationer, der arbejder målrettet med formater.

Arbejdet med formater handler om at få dit indhold til at leve på tværs af forskellige platforme og kanaler. Det kan gøre dit arbejde nemmere – og dine læsere gladere.

👉 Men hvordan kommer man egentlig i gang med at arbejde med formater?

👉 Hvordan ændres arbejdsgangene og rollerne i organisationen?

👉 Hvad betyder det for det journalistiske indhold?

👉 Hvordan laver man bedre indhold – og ikke bare mere?

Til Willmores gratis morgenmøde møder du to organisationer, der har arbejdet med formater på tværs af platforme. De deler ud af erfaringer og giver råd til, hvordan man kan få dem integreret som en fast del af hverdagen.


Tidspunkt: Tirsdag d. 16. maj, klokken 09:00 – 10:30
Sted: Willmore, Ryesgade 106A, 2. sal, 2100 København Ø
Pris: Gratis, tilmelding påkrævet


Dem møder du:

Michala Dieckmann, journalist og redaktionsleder, Bolius.

Michala Dieckmann
Journalist og redaktionsleder, Videncentret Bolius.

Hos Bolius arbejder Michala Dieckmann målrettet med at genskabe ældre artikler gennem nye formater og vinkler. Nu giver hun et indblik i vigtigheden af at anerkende forskelligheden i kanaler og platforme.

Lasse Charley Pedersen, kreativ direktør & partner, Willmore.

Lasse Charley Pedersen
Kreativ direktør & partner, Willmore.

Hvordan får man journalistisk indhold til at flyde på tværs af tekst-, grafik- og billedeformater? Lasse Charley Pedersen giver et indblik i, hvordan andre mediehuse og organisationsmedier er lykkedes med at få integreret enkle og effektive formater til gavn for redaktionen og læserne. 


Tilmeld dig

Tidspunkt: Tirsdag d. 16. maj, klokken 09:00 – 10:30
Sted: Willmore, Ryesgade 106A, 2. sal, 2100 København Ø
Pris: Gratis, tilmelding påkrævet

Andet du kan læse:

Nyheder

Politiken Nicher åbner op for deres tredje niche Politiken Sundhed, og vi sætter selvfølgelig rammerne for det kommercielle arbejde.

Artikler

Medier har længe udgivet nyheder i en nærmest endeløs strøm. I en gratis, annoncebaseret verden, hvor klik bestemmer, kan det give mening. Men sådan...

Case

Efter grundig forberedelse blev Danmark i denne uge et medie rigere. Vi er stolte over at samarbejde med Impact Insider.

Strategi

Som abonnementsmedie er du nødt til at lade folk prøve dit indhold. Men ikke nødvendigvis alt dit indhold.