Organisationer, foreninger og mediehuse på stribe har taget hul på den digitale transformation. Men dilemmaerne og spørgsmålene, der dukker op undervejs, er mange.
👉 For hvorfor er en digital transformation overhovedet vigtig?
👉 Hvordan ændres arbejdsgangene og rollerne i organisationen?
👉 Hvad betyder det for det journalistiske indhold?
👉 Hvordan laver man bedre indhold – og ikke bare mere?
👉 Hvordan kan man måle, om indsatsen er en succes?
Nu inviterer Willmore til gratis morgenmøde om digital transformation af medier. To organisationer, der med succes har omlagt deres medier, deler ud af deres erfaringer.
Dem møder du:

Elisabeth Halmø
Executive Vice President & Chief Content Officer, Bonnier Publications
Bonnier Publications’ magasin Illustreret Videnskab har siden sidste år været igennem en fuldstændig digital relancering – og med stor succes. Mediets nye site understøtter bl.a. nye mål om mere aktualitet – mens der fortsat er masser af rum til fordybelse. Trafikken er banket i vejret, og Elisabeth Halmø giver os et indblik i mediehusets digitale transformation: For hvilke konkrete greb har de brugt, og hvordan har det virket?

Emilia Maria van Gilse
Kommunikationschef, Fødevareforbundet NNF
Allerede i 2019 udkom Fødevareforbundet NNF’s sidste trykte magasin. I dag står forbundet med et velintegreret medie, der understøtter artikler, video, lyd og SoMe-kanaler. Emilia Maria van Gilse giver et indblik i, hvordan forbundet er lykkes med at etablere et medie, og hun kommer med de tre råd, som hun gerne selv ville have fået, dengang organisationen begyndte den digitale transformation.
