Connect with us

Hvad søger du?

Tidligere arrangementer

Fremtiden for mediernes annoncemarked

12. maj kl. 09: Mød Ekstra Bladet og et af verdens største mediebureauer til en snak om fremtiden for mediernes annoncemarked.

Media City Odense og Willmore inviterer til gratis morgenmøde 12. maj – 9.00 til 10.30 i København.

Annoncer har altid været en væsentlig del af mediernes indtjening, men det er nu alvorligt udfordret. For er tech-giganterne ved at løbe med det hele, hvad er mediernes muligheder i fremtidens annoncemarked, og hvor skal pengene komme fra?

Til morgenmødet ‘Fremtiden for mediernes annoncemarked’ graver vi dybt i, hvordan fremtiden ser ud for annoncer i en digital virkelighed. Og til at guide os igennem det, har vi inviteret to vigtige aktører: 

Læs mere om oplægsholderne herunder.

Det gratis morgenmødet bliver holdt på Ryesgade 106A, 2. th., 2100 København Ø, d. 12. maj – 9.00 til 10.30.

Dem møder du:

Peter Loell

Director, OMD

Peter Loell er director hos OMD, et af verdens største mediebureauer. Peter vil udpege de stærkeste tendenser og pege på, hvordan medier kan navigere i et udfordret marked, hvor rådvilde forbrugere og pressede annoncører omdefinerer, hvad annoncering er.

Thomas Lue Lytzen

Direktør, ads & tech, Ekstra Bladet

Thomas Lue Lytzen er direktør for ads & tech på Ekstra Bladet. Han har været med til at bevise, at fremtiden ikke nødvendigvis ser så dyster ud. Ved at tage ejerskab og udfordre markedet har de vist, at det kan lade sig gøre stadigvæk at tjene penge på annoncer. 

Tilmeld dig:

Andet du kan læse:

Nyheder

Politiken Nicher åbner op for deres tredje niche Politiken Sundhed, og vi sætter selvfølgelig rammerne for det kommercielle arbejde.

Artikler

Medier har længe udgivet nyheder i en nærmest endeløs strøm. I en gratis, annoncebaseret verden, hvor klik bestemmer, kan det give mening. Men sådan...

Case

Efter grundig forberedelse blev Danmark i denne uge et medie rigere. Vi er stolte over at samarbejde med Impact Insider.

Strategi

Som abonnementsmedie er du nødt til at lade folk prøve dit indhold. Men ikke nødvendigvis alt dit indhold.