Media City Odense og Willmore inviterer til gratis morgenmøde 12. maj – 9.00 til 10.30 i København.
Annoncer har altid været en væsentlig del af mediernes indtjening, men det er nu alvorligt udfordret. For er tech-giganterne ved at løbe med det hele, hvad er mediernes muligheder i fremtidens annoncemarked, og hvor skal pengene komme fra?
Til morgenmødet ‘Fremtiden for mediernes annoncemarked’ graver vi dybt i, hvordan fremtiden ser ud for annoncer i en digital virkelighed. Og til at guide os igennem det, har vi inviteret to vigtige aktører:
Læs mere om oplægsholderne herunder.
Det gratis morgenmødet bliver holdt på Ryesgade 106A, 2. th., 2100 København Ø, d. 12. maj – 9.00 til 10.30.
Dem møder du:

Peter Loell
Director, OMD
Peter Loell er director hos OMD, et af verdens største mediebureauer. Peter vil udpege de stærkeste tendenser og pege på, hvordan medier kan navigere i et udfordret marked, hvor rådvilde forbrugere og pressede annoncører omdefinerer, hvad annoncering er.

Thomas Lue Lytzen
Direktør, ads & tech, Ekstra Bladet
Thomas Lue Lytzen er direktør for ads & tech på Ekstra Bladet. Han har været med til at bevise, at fremtiden ikke nødvendigvis ser så dyster ud. Ved at tage ejerskab og udfordre markedet har de vist, at det kan lade sig gøre stadigvæk at tjene penge på annoncer.
Tilmeld dig:
