Organisationer og foreninger landet over gør sig i disse år mange svære overvejelser om, hvordan deres medier skal udvikles.
👉 Skal det trykte magasin forvandles til et rendyrket online-univers?
👉 Hvordan når man som organisation eller forening bedst sine medlemmer?
👉 Hvordan spiller nye og gamle medier optimalt sammen?
👉 Hvilke konsekvenser har det – både internt og eksternt – at skære i print?
Rækken af spørgsmål er lang, og nu inviterer Willmore til morgenmøde, hvor der sættes strøm til temaet “Fra print til digital” – og tre organisationer, der arbejder i en stadig mere digital verden, deler ud af deres erfaringer fra de digitale rejser.
Tidspunkt: Tirsdag d. 29. november, klokken 09:00 – 10:30
Sted: Willmore, Ryesgade 106A, 2. sal, 2100 Østerbro
Pris: Gratis, tilmelding påkrævet
Dem møder du:

Lederne
Magasinet Lederne havde mere end 100 år på bagen, da det i 2020 blev forvandlet til Lederstof.dk. Chefredaktør Anders Hvass giver et indblik i overgangen fra print-fokuseret magasin til rendyrket digitalt (og prisbelønnet) medie.

chef

Dansk El-Forbund
Et nyt, digitalt medlemsunivers, sociale medier og målrettede nyhedsbreve spiller sammen med Dansk El-Forbunds printmagasin og gode gammeldags printpjecer. Erfaringen er, at forbundet dermed når ud til de fleste medlemmer og fra tid til anden også kan aktivere dem til handling. Kommunikationschef Peter Koch Palshøj og journalist Benjamin Rothenborg Vibe løfter sløret for den hybride tilgang.

Tekniq Arbejdsgiverne
Magasiner er blevet erstattet af segmenterede nyhedsbreve og ren digital kommunikation hos Tekniq Arbejdsgiverne, der har omlagt organisationens medier. Lasse Andersen, indholdschef, medlemskommunikation, dykker bl.a. ned i, hvordan man sikrer, at prints styrker ikke går tabt, selv om papiret forsvinder.
Tilmeld dig:
Tidspunkt: Tirsdag d. 29. november, klokken 09:00 – 10:30
Sted: Willmore, Ryesgade 106A, 2. sal, 2100 Østerbro
Pris: Gratis, tilmelding påkrævet
