top of page

Brugerbehov – en vej til bedre indhold

Gratis morgenmøde d. 30. maj kl. 09-10.30 hos Willmore: Mød dansk succes og international ekspert.

Mød Emily Goligoski til vores morgenmøde om brugerbehov. Hun er en af de helt store, når det handler om indsigt i brugere. Hun har tidligere ledet arbejdet med brugerindsigt hos The Atlantic og The New York Times. 


På morgenmødet om brugerbehov bliver du klogere på, hvordan medier som BBC, Vox, Vogue og The Atlantic alle har haft stor succes med indførelsen af brugerbehov – og ikke mindst, hvordan brugerbehov kan bidrage til en bedre forståelse af læseren, og hvordan de kan lægge fundamentet for at drive succes gennem indhold.

Og så kan du møde Jonas Kuld Rathje, chefredaktør, Illustreret Videnskab, der fortæller om, hvordan en relancering og indførelsen af brugerbehov har skabt en tredobling af besøg og sidevisninger.


Tidspunkt: Tirsdag d. 30. maj, klokken 09:00 – 10:30 Sted: Willmore, Ryesgade 106A, 2. sal, 2100 København Ø Pris: Gratis, tilmelding påkrævet

 

Kort om brugerbehov:

Det er en journalistisk metode, hvor brugerens behov dikterer udvælgelse, vinkel og format af artiklen. På sigt giver brugerbehov indsigter, der kan omsættes til konkrete arbejdsredskaber. Det skaber en tydelig redaktionel profil, som bliver brugerrettet frem for skribent-båret.

Hos Willmore arbejder vi med nedenstående seks brugerbehov.

Kom til morgenmøde om brugerbehov hos Willmore og bliv klogere på:

👉 Men hvad går brugerbehov egentlig ud på?

👉 Hvordan får man det integreret i organisationen?

👉 Og hvilken betydning har det på det journalistiske indhold?

 

Dem møder du:

Emily Goligoski, Head of Research & SVP, Charter.

Emily Goligoski Head of Research & SVP, Charter

Emily Goligoski er en af de bedste i verden til arbejdet med brugerne. Hun har tidligere ledet arbejdet på The Atlantic og The New York Times. Nu er hun Head of Research & SVP, Charter.

Så hvis du vil blive klogere på, hvordan du kan ramme dine brugere med dit indhold, så er det Emily Goligoski, du spørger om råds. Hun er i Norden for første gang for at gøre os klogere på Audience Research og brugerbehov.


Jonas Kuld Rathje, chefredaktør, Illustreret Videnskab.

Jonas Kuld Rathje Chefredaktør, Illustreret Videnskab

Jonas Kuld Rathje har som chefredaktør netop indført brugerbehov hos Illustreret Videnskab. Han er klar til at dele ud af egne erfaringer for at gøre dig klogere på tankerne bag beslutningen, hvordan man kommer i gang med at arbejde med brugerbehov – og hvilken betydning det har haft på deres journalistik.

 

Tilmeld dig

Tidspunkt: Tirsdag d. 30. maj, klokken 09:00 – 10:30 Sted: Willmore, Ryesgade 106A, 2. sal, 2100 København Ø Pris: Gratis, tilmelding påkrævet




bottom of page