Udgivet 27. maj 2019

Lars K Jensen, associeret partner og chefkonsulent i Willmore, var gæst i Eric Ziengs ‘Help Marketing’-podcast for blandt andet at fortælle om hans syn på produktudvikling og dens rolle i en organisation.
Det blev til en snak om, hvordan god produktudvikling spiller naturligt ind i både salg og markedsføring – samt hvordan det forudsætter, at vi forstår vores brugere.
Det gør Lars blandt andet igennem tilgange som Jobs To Be Done og værktøjer som Value Proposition Canvas.
Lars fortæller i interviewet også, hvordan han gik til organiseringen af alt dette, da han var leder af Infomedias produktudvikling. Det handler om ejerskab, stakeholder management og ikke mindst struktur.
Husk: Webinar til DJ-medlemmer
Hvis du er nysgerrig på at forstå dine brugere og skabe værdi for dem, skal du sætte den 12. juni i kalenderen. Her kører Lars sammen med Casper Klent-Kitenge webinar #2, denne gang med overskriften ‘Skab værdi for dine brugere’.
Bemærk: Webinaret er kun for medlemmer af Dansk Journalistforbund. Hvis du ikke er medlem, eller gerne vil have oplægget i din virksomhed, kan du kontakte Lars: lars @ willmore.dk.
Hold dig opdateret på forretningsudviklingen i mediebranchen. Følg vores nyhedsbrev, Mediebiz:
