Vi taler gerne med alle, der enten vil starte et medie, er i gang med det – eller har startet et medie.

Vi kan hjælpe jer med alt fra at sætte idéerne i system, teste og validere dem og forstå jeres brugere, så I kan skabe værdi og bygge en forretning, som vi kan hjælpe jer med at kommercialisere og tjene penge på.

Så kan I fokusere på indholdet.

Vi har mange års erfaring fra mediebranchen og har rødder i både den kommercielle og journalistiske del af branchen. Derfor kan vi hjælpe jer hele vejen rundt.

“Willmore er en kompetent, troværdig og professionel samarbejdspartner, der forstår vores medier og vores kunder.”

Anders Jerking, chefredaktør for Politiken Nicher

Vi tror grundlæggende på, at en sund medieforretning hviler på seks ben:

  1. Legitimitet. I skal have en tillid hos dem, I vil nå, om, at I kan levere varen.
  2. Motiv. Jeres kunder (brugere, hvis I er et abonnementsmedie) skal have et motiv for at købe. Det finder I ved en behovsafklaring, der afdækker, hvad målgruppen ønsker mere eller mindre af – og hvilke udfordringer de står med.
  3. Prioritet. Jeres kommende brugere skal prioritere jeres løsning og medie over andre. Det kan blandt andet gælde om at være bedre, billigere og/eller nemmere at bruge.
  4. Anledning. Den person, der står overfor at købe abonnement hos jer, skal have en klar anledning til at sige ja nu. Ellers risikerer I at blive udskudt igen og igen – eller erstattet af et alternativ.
  5. Mandat. I skal vide, hvem der til slut træffer beslutningen om at købe. Kan personen selv, er det nemt, men ofte er der overordnede involveret, og det skal I huske i jeres salg og markedsføring.
  6. Budget. Det siger sig selv; abonnenterne skal kunne betale regningen og argumentere overfor sig selv og andre (bl.a. chefen) om, at I er værd at bruge penge på.

Vi arbejder med store såvel som små medier og mange typer af opgaver. Kontakt os i dag, så tager vi en uforpligtende snak. Vi giver kaffen.

Er du interesseret i, hvordan vi kan hjælpe dig?

“For Willmore er indhold ikke bare et middel til at sælge abonnementer. De forstår vigtigheden af godt indhold.”

Tor Arnbjørn, redaktør for Science Report