Viden og værktøjer til at forme fremtiden for digitale medier.

↓ Rul ned for at læse mere ↓

Vores keynote speakers:

Marts
Automatisering og robotter

Nicholas Diakopoulos
(‘Automating The News’)

Marts
Automatisering og robotter

Andreas Marckmann
(Journalisten / SDU Fellow)

Juni
Nyhedsbreve

Martijn de Kuijper
(Revue)

September
Lyd/personalisering

Laurens Vreekamp
(Google News Lab)

November
Digitale tendenser 2021

Mary-Katharine Phillips
(Twipe)

Viden og værktøjer til at forme fremtiden for digitale medier.

Fra hype til handling

Vi ved alle, at det svære ikke er at få ny viden og inspiration. Det vigtigste og sværeste er nemlig at få sat den nye viden i system og på struktur, så I sammen med jeres kolleger kan prioritere, vælge fra og sætte handling bag. Især når I kommer “hjem” fra et arrangement med friske idéer og energi.

Insight handler om, at I lykkes og får skabt handling, når I er tilbage i jeres organisation. Derfor er en vigtig del af Insight, at vi bruger afprøvede værktøjer fra den digitale produktudvikling til at sætte struktur på idéer og antagelser.

Og derfor har I også mulighed for at tage en eller flere kolleger med.

Læs mere: Succes i mediebranchen kræver samarbejde

Marts
Automatisering og robotter

Juni
Nyhedsbreve

September
Lyd/personalisering

November
Digitale tendenser 2021

Januar 2021
TBC

Keynotes i 2020:

Nicholas Diakopoulos
Northwestern University

Martijn de Kuijper
Revue

Mary-Katharine Phillips
Twipe

Laurens Vreekamp
Google

Andreas Marckmann
Journalisten / SDU

Nicholas Diakopoulos
Northwestern University

Martijn de Kuijper
Revue

Mary-Katharine Phillips
Twipe

Laurens Vreekamp
Google

Andreas Marckmann
Journalisten / SDU

Programmet i overskrifter

30. marts: Automatisering og robotjournalistik

Vi bygger ovenpå arrangementet i januar med et besøg af Nicholas Diakopoulos, der har skrevet ‘Automating The News’, der er det absolutte must-read indenfor automatisering i mediebranchen.

Du kan også høre om de seneste tendenser indenfor automatisering i mediebranchen og nyhedsmedier. Hvad gør de andre, hvorfor gør de det – og hvordan finder man de steder, hvor det er interessant at kigge på automatisering?

Oplæg ved blandt andet Andreas Marckmann Andreassen (digital redaktør på Journalisten og SDU Fellow i robotjournalistik)

Arrangementet er både relevant for jer, der allerede er i gang med automatisering, jer, der overvejer det — og jer, der måske ikke overvejer det men er nysgerrige på, hvordan man undersøger, om automatisering kan blive relevant.

Juni: Nyhedsbreve og betalt indhold i indbakken

E-mails er vigtigere for medier og medievirksomheder end nogensinde før. Nyhedsbrevene bliver i stigende grad selvstændige produkter – og dermed også betalingsprodukter.

Oplæg ved Martijn de Kuijper, grundlægger og CEO af Revue.

September: Lyd, stemmestyring og personalisering

Google er et af de firmaer, der er allerlængst fremme med stemmestyret teknologi. Hvad er de på vej med? Og hvordan er man som udgiver stillet i en verden, hvor lyd fylder mere og mere?

Oplæg ved blandt andet Laurens Vreekamp, Teaching Fellow hos Google News Lab

November: Digitale tendenser i 2021

Vi lukker året af med at kigge ind i det næste. Til det har vi blandt andet besøg fra Twipe, der vil fortælle os om, hvad fremtidens nyheds- og indholdsprodukter skal kunne.

Oplæg ved blandt andet Mary-Katharine Phillips, der er Media Innovation Analyst hos Twipe.

Januar 2021: TBC

Dem møder du også:

Kristoffer Gravgaard
Ritzau

Trine Nielsen
DMJX

Steffen Raastrup
Podimo

Dorte Palle Jørgensen
Nordic Podcast Academy

Rune Heidtmann
Jysk Fynske Medier

Søren Pedersen
Ekstra Bladet

Geir Terje Ruud
NTB

Tania Andersen
Version2

Aske Kammer
IT Universitetet

Det tager du med hjem

Det tager du med hjem

Ny viden og praktisk erfaring fra oplægsholdere og andre i branchen.

Værktøjer, I kan bruge til at få struktur på jeres idéer, prioritering, fravalg og udviklingsproces.

Konkrete tiltag og eksperimenter, I kan sætte i gang nu og måle effekten af.

Vi er dine værter:

Lars K Jensen
Willmore / Digital Ugerevy

lars@willmore.dk

Jesper Skeel
Willmore

jesper@willmore.dk

Hvem er de andre?

Du kommer i selskab med folk med disse titler:

  • Digital chef
  • Adm. direktør
  • Chefredaktør
  • Projektleder
  • Udviklingschef
  • Product Manager
  • Redaktionschef

Skal I med på holdet?

Willmore Insight Exclusive

Eksklusivt for dig
  • 5 arrangementer, kl. 12 - ca. 17
  • Frokost og masser af kaffe
  • Tag en kollega med
  • Tag flere kolleger med
  • Mulighed for gratis halvdags-workshop hos jer
  • Minimum 8 briefs
  • Bøger og andet læsestof

Willmore Insight + 1

Tag en valgfri kollega med
  • 5 arrangementer, kl. 12 - ca. 17
  • Frokost og masser af kaffe
  • Tag en kollega med
  • Tag flere kolleger med
  • Mulighed for gratis halvdags-workshop hos jer
  • Minimum 8 briefs
  • Bøger og andet læsestof
early bird

Willmore Insight Corporate

Få det fulde udbytte
  • 5 arrangementer - kl. 12 - ca. 17
  • Frokost og masser af kaffe
  • Tag en kollega med
  • I sætter holdet fra gang til gang
  • Mulighed for gratis halvdags-workshop hos jer
  • Minimum 8 briefs
  • Bøger og andet læsestof

Hvem er Willmore?

Vi er betroet sparringspartner for en række chefredaktører og direktører, der ønsker kommerciel succes i mediemarkedet.
Læs mere om os

Lavendelstræde 17C, 4.
1462 København K
insight@willmore.dk
71 96 96 84