Er HubSpot det rigtige for jer?
“Det kommer an på …”
Den sætning har du hørt før, men da der er mange forskellige muligheder indbygget i Hubspot, er det ikke ligetil at svare på.
Derfor har vi forsøgt at fokusere på, hvad forskellige funktioner i virksomheden kan få ud af HubSpot.
Hvad arbejder du med?

Hvis du arbejder med salg
Hubspots CRM er et stærkt værktøj til en salgsafdeling, der gerne vil have et system der gør dagligdagen nemmere og samtidig kan give jeres afdeling værktøjerne til at øge salget.
- Få et bedre overblik over leads og kunder
- Gør det nemt for sælgere at behandle og være i dialoger med kunder
- Luk flere salg, med Hubspot salgsværktøjer

Hvis du arbejder med marketing
Træt af at have flere forskellige systemer i jeres tech stack?
Hubspot kan hjælpe dig til at samle jeres systemer og skabe et overblik over, hvilke marketing aktiviteter der giver afkast, og hvilke der ikke gør. Det kombineret med deres automation platform kan give dig et stærkt værktøj i dagligdagen.
Hvad har Hubspot marketing løst for vores kunder?
- Givet overblik over samtlige marketing aktiviteter, samt hvilke der gav størst afkast
- Automatiseret opvarmning af leads, igennem leadscoring, email og indhold
- Øget antal kvalificerede leads igennem egen hjemmeside og annoncekanaler

Har du ansvar for både salg og marketing?
Så kan Hubspot hjælpe dig med at binde de to afdelinger sammen.
En af de store fordele ved HubSpot er, at du kan samle alle dine salg- og marketing aktiviteter i et system og på den måde skabe synergier i mellem de to afdelinger.
Det bliver nemmere at måle på, hvor gode leads marketing skaber til salg, og hvordan salg efterfølgende behandler dem.
Et par eksempler på, hvordan HubSpot har hjulpet vores kunder:
- Skabe bedre samarbejde i mellem salg og marketing
- Samle salg- og marketing kampagner i en samlet kampagne, med øget omsætning til følge
- Enkelte overblik over salg og marketing metrics

Afklar om Hubspot er noget for jer
Book en uforpligtende samtale med vores HubSpot lead Lennart, så I sammen kan gå jeres forretning igennem og se, om HubSpot kan give mening for jer: