Vejen til engagerede brugere og kunder:

Newsletter Day

2. juni 2020 kl. 10 - 17 + keynote middag

Arrangementet er en del af

Vejen til engagerede brugere og kunder:

Newsletter Day

2. juni 2020 kl. 10 - 17 + middag

Arrangementet
er en del af

Keynote:

Stifter og CEO, Revue:

Martijn de Kuijper

Revue er ikke alene et frisk bud på, hvordan nyhedsbreve kan laves. De er også blandt de forreste indenfor betalt indhold på nyhedsbreve.

Bemærk: Vi udvikler stadig på lineup og program til dette arrangement.

Derudover får du:

Litteratur

Du får selvfølgelig de bøger, vores gæster har skrevet.

Værktøjer

Du kommer hjem med viden og værktøjer til forandring og forankring.

Branche netværk

Du møder eksperter, praktikere og andre professionelle.

Information:

30. marts 2020 kl. 10 – 17

København K (nærmere sted oplyser vi senere)

%PRIS% | KØB BILLET

Program:

Vi offentliggør det endelige program, når vi er nærmere den 2. juni.

Information:

Hvornår: 30. marts 2020 kl. 10 – 17.

Hvor: København K (vi oplyser det præcise sted senere)

Pris: %PRIS% | KØB BILLET

Derudover får du:

Litteratur

Du får selvfølgelig de bøger, vores gæster har skrevet.

Værktøjer

Du kommer hjem med viden og værktøjer til forandring og forankring.

Branche netværk

Du møder eksperter, praktikere og andre professionelle.

Nyhedsbreve er noget af det vigtigste for digitale medier. De gode gamle e-mails er blevet dømt ude af forskellige eksperter i flere omgange – men de er her endnu. Og de er måske vigtigere end nogensinde.

For nogle er nyhedsbrevet mere end en kanal, hvor indholdet fra især web skal markedsføres. Nyhedsbreve er nemlig i høj grad blevet til selvstændige produkter med unikt indhold i stedet for “bare” links til artikler. 

Dermed flytter nyhedsbrevene i stigende grad fra markedførings- og udviklingsafdelingerne – og ind på redaktionerne, hvor indholdet bliver skabt.

Derfor skal vores arrangement i juni handle om nyhedsbreve. Vi skal snakke om de gængse ting; hvordan kan man hæve åbningsraten, hvor ofte skal et nyhedsbrev udkomme – og hvordan kan man øge chancen for succes, inden man overhovedet har sendt den første mail?

Brug en dag sammen med os og en af verdens førende eksperter på området og bliv klogere på, hvad der er muligt, og hvordan I kommer i gang uden dyre fejlinvesteringer – mens I kan høre om andres erfaringer.

Arrangementet er mindre for praktikerne og teknikerne, der skal arbejde med automatisering, og mere for dem, der har behov for at få sat automatisering og dens muligheder sammen med den eksisterende forretning, organisation og/eller strategi.

Du kommer styrket tilbage:
Den dette er ikke en konference, hvor du bare skal sidde og lytte. Bevæbnet med nogle af de vigtigste værktøjer fra den digitale produktudvikling går du i gang med at finde ud af, netop hvordan I kan bruge automatisering bedst muligt.

Nogle gange er det bedste valg nemlig et fravalg. Men uden det rigtige forarbejde er det svært at vide, hvad der er det bedste valg. Det bliver du skarpere på her.

Det vil sige, at du kommer hjem med meget mere end blot inspiration, energi og et referat. Du bliver nemlig klædt på til at skabe forandring og træffe bedre beslutninger.

Det kalder vi fra hype til handling.

(%Kontakt os% hvis du vil vide mere om formatet og rammerne.)

En voksende tendens er nemlig nyhedsbreve, der sælges som sit eget abonnement. Bedst kendt herhjemme er nok Føljeton, og globalt er det udgivelser som især Ben Thompsons ‘Stratechery’.

Betalte nyhedsbreve vil blive en del af fremtiden for mange – men hvordan gør man det rigtigt? Er der nogle typer af nyhedsbreve, der er mere oplagte end andre, når modtagerne skal betale? Og hvordan passer man det ind i en abonnementsforretning?

I juni får vi besøg af Martijn de Kuijper. Han har stiftet ‘Revue’, der udover at være et frisk og spændende bud på, hvad et nyhedsbrevssystem kan være, også er blandt de absolut førende udbydere indenfor betalte nyhedsbreve – altså nyhedsbreve, det koster penge at abonnere på.

Martijn vil fortælle om arbejdet med Revue, og hvordan de så behovet – så forvent at høre om markedsanalyser og produktudvikling.

Om arrangementet:

Nyhedsbreve er noget af det vigtigste for digitale medier. De gode gamle e-mails er blevet dømt ude af forskellige eksperter i flere omgange – men de er her endnu. Og de er måske vigtigere end nogensinde.

For nogle er nyhedsbrevet mere end en kanal, hvor indholdet fra især web skal markedsføres. Nyhedsbreve er nemlig i høj grad blevet til selvstændige produkter med unikt indhold i stedet for “bare” links til artikler. 

Dermed flytter nyhedsbrevene i stigende grad fra markedførings- og udviklingsafdelingerne – og ind på redaktionerne, hvor indholdet bliver skabt.

Derfor skal vores arrangement i juni handle om nyhedsbreve. Vi skal snakke om de gængse ting; hvordan kan man hæve åbningsraten, hvor ofte skal et nyhedsbrev udkomme – og hvordan kan man øge chancen for succes, inden man overhovedet har sendt den første mail?

Dem møder du:

Martijn de Kuijper

Grundlægger og CEO, Revue.

Betalt indhold - også på nyhedsbreve

En voksende tendens er nemlig nyhedsbreve, der sælges som sit eget abonnement. Bedst kendt herhjemme er nok Føljeton, og globalt er det udgivelser som især Ben Thompsons ‘Stratechery’.

Betalte nyhedsbreve vil blive en del af fremtiden for mange – men hvordan gør man det rigtigt? Er der nogle typer af nyhedsbreve, der er mere oplagte end andre, når modtagerne skal betale? Og hvordan passer man det ind i en abonnementsforretning?

I juni får vi besøg af Martijn de Kuijper. Han har stiftet ‘Revue’, der udover at være et frisk og spændende bud på, hvad et nyhedsbrevssystem kan være, også er blandt de absolut førende udbydere indenfor betalte nyhedsbreve – altså nyhedsbreve, det koster penge at abonnere på.

Martijn vil fortælle om arbejdet med Revue, og hvordan de så behovet – så forvent at høre om markedsanalyser og produktudvikling.

Mere information følger.

Det tager du med hjem fra vores Engage-arragementer

Det tager du med hjem fra vores Engage-arrangementer

Ny viden og praktisk erfaring fra oplægsholdere og andre i branchen.

Værktøjer, I kan bruge til at få struktur på jeres idéer, prioritering, fravalg og udviklingsproces.

Konkrete tiltag og eksperimenter, I kan sætte i gang nu og måle effekten af.

Engage er den del af Willmore Insight, hvor vi mødes og går fra hype til handling

Det kræver engagement at skabe engagerede mediebrugere