Bliv klar til 2021:

Digital Trends Day

November 2020

Arrangementet er en del af

Bliv klar til 2021:

Digital Trends Day

November 2020 kl. 10 - 17 + middag

Arrangementet
er en del af

Keynote:

Mary-Katharine Phillips
Media Innovation Analyst, Twipe

November 2020 kl. 10 – 17

København K (nærmere sted oplyser vi senere)

%PRIS% | KØB BILLET

Selvfølgelig skal du med:

Du møder eksperter, praktikere og andre professionelle.

Du kommer hjem med viden og værktøjer til forandring og forankring.

Du får eksperimenter, I kan sætte i gang nu og måle effekten af.

Program:

Vi offentliggør det endelige program, når vi er nærmere november.

Keynote:

Mary-Katharine Phillips

Hvornår: November 2020

Hvor: København K (vi oplyser det præcise sted senere)

Pris: %PRIS% | KØB BILLET

En del af

Selvfølgelig skal du med:

Du møder eksperter, praktikere og andre professionelle.

Du kommer hjem med viden og værktøjer til forandring og forankring.

Du får eksperimenter, I kan sætte i gang nu og måle effekten af.

Program:

Vi offentliggør det endelige program, når vi er nærmere november.

Om arrangementet:

Hvad bliver de vigtigste digitale tender i det kommende år i og omkring mediebranchen? Hvor skal medierne afsætte flere ressourcer – og hvor bør de overveje, om det er nødvendigt?

Kort fortalt: Hvad kræver handling – og hvad er bare hype?

#TK HVEM ER ARRANGEMENTET FOR?

Du kommer styrket tilbage:
Den dette er ikke en konference, hvor du bare skal sidde og lytte. Bevæbnet med nogle af de vigtigste værktøjer fra den digitale produktudvikling kommer du i gang med at finde ud af, netop hvordan I kan forberede jer bedst muligt på de kommende tendenser.

Nogle gange er det bedste valg nemlig et fravalg. Men uden det rigtige forarbejde er det svært at vide, hvad der er det bedste valg. Det bliver du skarpere på her.

Det vil sige, at du kommer hjem med meget mere end blot inspiration, energi og et referat. Du bliver nemlig klædt på til at skabe forandring og træffe bedre beslutninger.

Det kalder vi fra hype til handling.

(%Kontakt os% hvis du vil vide mere om formatet og rammerne.)

Dem møder du:

Mary-Katharine Phillips

Media Innovation Analyst hos Twipe.

De vigtigste trends i 2021

Vi lukker 2020 ved at møde en af dem, der har størst indsigt i mediernes digitale fremtid.

Mary-Katharine Phillips er Media Innovation Analyst hos Twipe, der bl.a. har bygget en digital udgivelsesplatform til medier med fokus på brugeroplevelse og abonnementsindtjening.

De udgiver også en række artikler og forskellige rapporter om bl.a. personalisering og hvordan man skaber produkter, der bygger vaner hos brugerne.

Mary-Katharine vil tage os igennem de emner og andre strømninger, der bliver uundgåelige i 2021.

Trine Nielsen, rektor ved Danmarks Medie- og Journalisthøjskole, DMJX.

Jan Birkemose, stifter af Medietrends.dk

Fremtidens DMJX og medietrends

Vi får besøg af Trine Nielsen, der er rektor ved Danmarks Medie- og Journalisthøjskole, DMJX. Hun kommer med nogle af sine personlige bud, og hun fortæller også om, hvilke tendenser og hvilken fremtid, de forbereder de studerende på – samt hvad de kigger af tendenser indenfor efteruddannelse i det kommende medieår.

Hver december udgiver Jan Birkemose fra Medietrends.dk sit whitepaper om de tendenser, der vil præge det kommende år i mediebranchen.

Jan giver os et preview på dette års udgivelse.

Aske Kammer, studieleder og lektor ved IT-Universitetet.

Lars K Jensen, Head of Digital & Product hos Willmore.

Mediernes Fremtid

Aske Kammer fra IT-Universitetet og Lars K Jensen (Head of Digital & Product hos Willmore) redigerer sammen ‘Mediernes Fremtid’. Her giver en række profiler og nøglepersoner fra den danske mediebranche deres bud på det kommende digitale medieår.

Vi runder 2020 af med nogle af de bedste og mest interessante bud fra Mediernes Fremtid – og vi taler sammen om, hvordan vi kan forholde os til det kommende år.

Det tager du med hjem fra vores Engage-arragementer

Det tager du med hjem fra vores Engage-arrangementer

Ny viden og praktisk erfaring fra oplægsholdere og andre i branchen.

Værktøjer, I kan bruge til at få struktur på jeres idéer, prioritering, fravalg og udviklingsproces.

Konkrete tiltag og eksperimenter, I kan sætte i gang nu og måle effekten af.

Engage er den del af Willmore Insight, hvor vi mødes og går fra hype til handling

Det kræver engagement at skabe engagerede mediebrugere