Effekt via relevans

Vi hjælper udgivere og andre organisationer med at skabe forretning og skabe værdi i brancher og samfund.

VORES MISSION

Vi er her for at forbedre udgiveres gennemslagskraft og påvirkning på samfund og brancher via uafhængig journalistik.

Vi hjælper og styrker udgivere og virksomheder, der vil gøre en forskel ved at bygge bro mellem strategi, teknologi og eksekvering.

Vi tilbyder vores ekspertiser indenfor samt dybe forståelse af abonnementsalg, projektledelse, professionel community-building og digitale trends til at skabe forretninger, der er klar til fremtiden.

“Willmore er en kompetent, troværdig og professionel samarbejdspartner, der forstår vores medier og vores kunder.”

Anders Jerking,
Chefredaktør og CEO hos Monitormedier

VORES ERFARING, DIN FORDEL

VORES ERFARING,
DIN FORDEL

Vi arbejder med en række udgivere, organisationer og firmaer – blandt andre:

Vi holder ofte oplæg og kører workshops indenfor digital forretnings- og værdiskabelse samt den digitale mediebranche.

Her er nogle af dem, vi arbejder med:

KØR MED OS

Vi arbejder især med udgivere, medlemsorganisationer og firmaer, der udgiver indhold.

Her er de fire søljer i centrum af vores virksomhed, men vi kan formentlig hjælpe dig, selvom du måske ikke lige synes, du passer ind i en af kasserne.

Kontakt os på willmore@willmore.dk

Empowerment

Help us help you

Incubation

We help media startups grow

Consult

Our experience is yours

Live & Community

Events, courses, talks etc.

VORES INDSIGT

Vi udgiver løbende artikler og analyser om den digitale mediebranche. Her ser du et udvalg:

By Lars K Jensen, lars@willmore.dk

Alle taler om, at det er vigtigt at forstå brugerne og deres behov, men det er svært at omsætte til reel handling. Derfor bruger vi Jobs To Be Done-frameworket.

Af Jesper Skeel, jesper@willmore.dk

Det siger sig selv, at jeres salg bliver bedre, hvis I træner det. Bliv klogere på hvad du kan gøre selv for at træne dine sælgere.

By Lars K Jensen, lars@willmore.dk

Mange vil gerne have betaling for indholdet. Men en gratissuccess er ikke garanti for, at folk vil betale. Så… hvad kan man gøre?

Af Lars K Jensen, lars@willmore.dk

Det er let at gå efter at slå tidligere trafikrekorder og måle sig halvt ihjel. Men hvis det ikke kan omsættes til noget, der giver værdi for mediet og forretningen – hvad nytter det så?

Af Lars K Jensen, lars@willmore.dk

Starting something isn’t the hard part – stopping it is. Clear, agreed goals and a more sceptical mindset from the start makes it easier to make the hard decisions before it’s too late.

Af Lars K Jensen, lars@willmore.dk

Vores digitale privatliv bliver styrket i disse år. Det er godt. Men det udfordrer dem, der vil måle brugen af deres indhold og digitale produkter. Og snart bliver e-mails også ramt.

Se alle artikler (in Danish)

KRYDS I KALENDEREN

Vi arbejder ud fra “learning by doing”. Derfor holder vi ogås en række kurser om digitale medier og forretning.

Herunder ser du et udvalg – kontakt os på willmore@willmore.dk, hvis I skal bruge et særligt kursus eller andet i jeres virksomhed.

APR

Det betyder ikke noget, om du tager penge for dit indhold eller ej: Det er vigtigt, at du har en tæt relation med dine brugere – og en forståelse af deres behov. Det er nøglen til at skabe engagement.

På denne dag lærer du de værktøjer, der gør det let, enkelt – og klar til handling.

MAJ

Dette kursus handler om at gøre kvalitetsindhold til en kvalitetsforretning. Du lærer at udvikle dig indhold og din forretning – og hvordan du får en bedre forståelse af dine brugersegmenter, så du kan levere endnu mere værdi.

Lær af fejl og forstå, hvad der virker.

APR

En inspirerende dag for journalister og redaktører, hvis arbejde bliver påvirket af automatisering. Vi går igennem relevante caes og taler om, hvad der rent faktisk er muligt. Dagen er ikke for udviklere og specialister, så vi taler selvfølgelig ikke i og om kode.

VORES KONTOR

Vi bor i hjertet af København. I gåafstand fra Hovedbanegården, Rådhuspladsen, Vesterport, Nørreport etc.

Willmore
Lavendelstræde 17C, 4.
1462 Copenhagen K
willmore@willmore.dk
+45 71 96 96 84