Connect with us

Hvad søger du?

Arrangementer

Morgenmøde: Fra organisation til medie

30. marts kl. 9:00: Mød Nationalmuseet, Kforum og Sand Kirk.

Media City Odense og Willmore inviterer til morgenmøde 30. marts – 9.00 til 10.30 i København.

I en ny virkelighed, hvor det er sværere at finde en plads hos de traditionelle medier, men samtidig nemmere at gøre det selv, har vi set en eksplosion af “nye” medier. Firmaer, institutioner og organisationer gør det i stigende grad selv og finder nye og flere brugere samt øget relevans.

På dette morgenmøde sætter vi fokus på, hvorfor det er en god ide for organisationer og institutioner at etablere sig og udgive som medie. Vi sætter både fokus på, hvordan man gør, hvad der er at vinde, men også udfordringerne.  Vi gennemgår de nyeste eksempler og hører fra tre vigtige aktører på området.

Morgenmødet bliver holdt på Ryesgade 106A, 2. th., 2100 København Ø.

Læs mere om oplægsholderne herunder.

Dem møder du:

Jacob Frische

Chef, Vores Tid, Nationalmuseets Mediehus

Nationalmuseet har lanceret medieplatformen ’Vores Tid’. Den skal bringe museets viden og forskning ud til nye målgrupper, der ikke nødvendigvis besøger de fysiske besøgssteder. For nylig er ’Vores Tid’-projektet blevet udvidet med yderligere 10 museer på tværs af hele Danmark.  Hør Nationalmuseets mediehus-chef dele sine tanker om formidling i en ny tidsalder.

Timme Bisgaard Munk

Chefredaktør, Kommunikationsforum. 

Timme er en af de førende i Danmark på tendenser inden for kommunikation. Han forklarer, hvorfor flere og flere organisationer opretter egne medier, thought leadership begrebets brug og betydning, og hvorfor det egentlig er en god idé for organisationer og virksomheder at stifte eget medie i stedet for at vente på, at telefonen ringer.

Jakob Sand Kirk

Strategisk rådgiver. tidl. Organisations og udviklingschef i LO

Jakob har mange års erfaring i organisationsudvikling og strategisk kommunikation i organisationsverdenen. Han identificerer nogle af de udfordringer, man som organisationsmedie kan løbe ind i, når man skal navigere i en politisk organisation. Men også hvilke muligheder det kan give, og hvordan man gør det til en positiv proces.

Tilmeld dig:

Andet du kan læse:

Nyheder

Politiken Nicher åbner op for deres tredje niche Politiken Sundhed, og vi sætter selvfølgelig rammerne for det kommercielle arbejde.

Case

Efter grundig forberedelse blev Danmark i denne uge et medie rigere. Vi er stolte over at samarbejde med Impact Insider.

Arrangementer

14. september kl. 09: Mød Astrid Haug, Jakob Sand Kirk, Lasse Charley og Nicolai Kampmann, og skærp din organisation-mediers gennemslagskraft.

Artikler

Medier har længe udgivet nyheder i en nærmest endeløs strøm. I en gratis, annoncebaseret verden, hvor klik bestemmer, kan det give mening. Men sådan...